لا أله الا الله محمد رسول الله

:: Madah PujanGGa ::

Wednesday, December 22, 2010

La Tansa Dalam Ingatan..


La Tansa..?
Jangan Lupa..?
InsyaAllah diri ini tidak akan pernah melupakan " Kem La Tansa " yang penuh memori nie

Mohon maaf juga kepada sahabat2 blogger n pembaca setia laman insan kerdil ni sebab dah 3 minggu tak mengupdate blog nie.. Almaklumlah, 2 minggu duk n belajar menjadi warga hutan..=D sangat banyak perkara yang dilalui dan dapat di pelajari sepanjang pengembaraan ini.. sangat indah aturan Allah SWT sepanjang 2 minggu berada di kem La Tansa, jerantut..

Entri kali ni takde banyak bicara, cuma sekadar gambar2 ingin di sajikan untuk adik2 peserta kem " Intelektual Sufi ", sahabat2 fesi n sahabat2 pengunjung semua

12 jam pengembaraan di dalam hutan

ya Allah, takutnya saya kalau belon ni pecah..;-)

jom bersenam bersama kami? sehatkan badan..;-D

kami sedia..kami sedia.. bermulanya pengembaraan mendaki hutan belantara..=D

abg yo, abg mud bersama tok batin kg Org Asli..=D

berjalan menuju Redha Allah..(^_^)..

Dik Daus, jangan nakal2 yer.. ingat pesanan abg wan.

wajah sahabat2 fesi yang bersemangat n ceria..(^_^)..

huh..letih2, rehat jap tepi sungai bersama shbt n abg2 urusetia

sesi masak memasak.. cam sedap je dik..? =D

kenangan bersama dik che ngah n abg teh..=D tringat kamu..

para mujahidah bersedia untuk mendaki gunung everest jerantut..=D

pesanan & doa untuk adik2 semua..semoga menjadi mukmin mukminah yg soleh & solehah
Doa abg Abg Wan untuk semua..semoGa Redha Allah sentiasa bersama kamu..

~Wallahua'lam~

3 comments:

cik cahaya said...

assalamualaikum..enak banget masuk hutan...

dhilaaziz said...

salam. program apa ni ulwan? kenapa nampak macam ada budak2 kecik jugak? @_@

Najmuddin 'Ulwan said...

to cik cahaya : memang enak banget masuk hutan..12 jam masuk hutan..=D

to dhila : em ni program untuk adik2 pelajar tahfiz..dari umur 12 tahun - 17 thn..tu ade yg kecik2 jgk tue..

Related Posts with Thumbnails