لا أله الا الله محمد رسول الله

:: Madah PujanGGa ::

Monday, October 11, 2010

Usrati Baitul Muslim..Pengubat Rindu....



untuk post kali ni...tak mboh (loghrat ganu) banyok berbicara.. tapi sekadar ingin meluah isi hati bahawasanye diri ini merindui kamu semua yang jauh di perantauan...

sambil 2 blajo edit gambo ni terdetiklah hati untuk pamerkan di ruangan ni untuk tatapan mereka (kak ti n bang di, kak lah n bang mie, kak mar n bang im, n cik yah pun masuk skli..bhg nak amik ati k cik yah..hehe)


Inspirasi Buat Diri Ini


Doa ayah lang :
semoga kamu semua menjadi mujahidah Islam kelak

ni time raya tahun lepas..
x sampai staun lagi umur 2 si kecil ni


Baitul Muslim InsyaAllah!



:: senyuman seindah suria ::


Baitul Muslim Lagi..=D

kak Long n Kak Ngah
:: senyuman yang menenangkan jiwa ::

haa, ni pon 1 lagi Baitul Muslim....=D

Ade sorang lagi anak dara di situ..siapekah dia..?? hehe =D


Ya Allah, Aku Menyayangi Mereka Semua
Peliharalah Mereka Di Dunia & Akhirat
Ameen Ya Rabbal Alamin

:: Wallahua'lam ::


4 comments:

radhiahsyahida said...

wohohoho.
naseb tulis nama org, kalu dop wase ati dh ey.. bia kena duk lam peti pun..(bak kata naqib) heheh

wah..chumel3.
2thumbs up la.. utk org yg br blajo ngedit2 gambo ni w/pun guna editor yg paling senang..kui3

>gmbr last.. hahaha.. lambat lagi br jadi mak dara macam 3org tu...

p/s: mesti rindu kat kitorg yg duk di perantauan ni kan? kan? kan? :D
xsabr rase nk kmpul rmai2 cam raya tahun lepas..

myla said...

wah2..cntik,slmt maju jaya..leh blajo ngn a.mie cmne nk edit gmbr lg menarik n pelbagai =D

Najmuddin 'Ulwan said...

to radhiah : xsaboh nak wase ati..hehememang yg paling senang pun edit ni..biasela saya budak baru blajar..


to kak lah : tenkiu..memang hajat d hati nak nuntut ilmu ni nge bang mie..=D

radhiahsyahida said...

suke ati je tulis to radhiah. i'm ur sis okeh. huahaha. blh je nk brase. hati pun makhluk gk. ade prasaan :p

Related Posts with Thumbnails