لا أله الا الله محمد رسول الله

:: Madah PujanGGa ::

Friday, November 4, 2011

Salam EiduL Adha Buat Semua Umat Islam


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Allhamdulillah.. Kalimah ini lah mendahului segala kalam, oleh kerana Allah Swt masih memilih kita tahun ini. Semoga setiap pengorbanan kita bernilai IBADAH dcc Allah Swt.. insyaAllah.. Disamping kegembiraan dapat menyambut ketibaan Raya Eidul Adha pada tahun ni.. sama2 kita singkap kembali pengorbanan yang sangat besar yang telah di lakukan oleh nabi Allah Ibrahim Alaihi Salam & nabi Allah Ismail Alaihi Salam.. jom sama2 ambil Ibrah.. fahami erti sebenar pengorbanan melalui tadabbur Al-Quran dan selami sirah-sirah para Anbiya'..

Alhamdulillah, tahun ni ada rezki untuk berkorban di kemboja.. Syukur kerana dapat turut bersama membantu mereka yang berada dalam kesusahan & kesempitan.. Bagi sahabat2 yang ingin berkorban bagi membantu ummat 1 aqidah dengan kita.. Sangat dialu-alukan.. tp untuk tahun ni dah penuh kot.. Oleh kerana masa berbaki 2hari je lagi.. tahun depan insyaAllah ye..=D

kesempatan yang ada Insan kerdil ingin mengucapkan selamat menyambut hari Raya Eidul Adha buat keluarga terchinta yang merata di bumi Allah Malaysia ni, Buat teman-teman seperjuangan, para murabbi, dan secara umumnya buat seluruh Ummat Islam..

Salam

Related Posts with Thumbnails